Prin intermediul retelelor de socializare(Facebook,Linkedin,Twitter,Instagram,Instagram) putem influenta pozitiv modul in care potentialii clienti interactioneza cu pagina d-voastra,cu serviciile sau produsele oferite.Astazi social media nu mai reprezinta doar o simpla socializare,ci si o modalitate de promovare si marketing,facand parte din activitatea oricarei afaceri.
In prezent social media face parte din activitatea oricarei afaceri.Tot mai multe lume constientizeaza ca nu e o idee buna sa ignore acesta etapa de promovare.Ca orice investitie cu avantaje si dezavantaje,primele sunt cele care fac din aceasta metoda de promovare una din ce in ce mai raspandita si mai des utilizata.
Ca orice investitie cu avantaje si dezavantaje,primele sunt cele care fac din aceasta metoda de promovare una din ce in ce mai raspandita si mai des utilizata.Cu toate ca este destul de difici sa ti pasul cu toate schimbarile din social media, o strategie bine implentata corelata cu perseverenta si ambitie va pot oferii rezulltate spectaculoase atat materiale cat si de imagine. O buna strategie in social media nu o reprezinta doar numarul de like-uri sau persoane interesate ci si calitatea informatiei oferite,ceea ce poate genera o crestere intr-un timp foarte scurt,lucru mai putin posibil de realizat prin alte metode de marketing
SOCIAL MEDIA : 7 MILIOANE DE UTILIZATORI
Conform statisticilor,in Romania sunt peste 7 milioane de utilizatori ai rețelelor sociale online,număr in continuua creștere in ultimii ani. Social Media a devenit un mediu de informare propice ce raspunde cerintelor tot mai intense de promovare si comunicare in domeniul marketingului si publicitatii online. Specialistii nostrii in social media,sunt familiari cu caracteristicele si comportamentul publicului si consumatorului din mediu online si stiu sa utilizeze multiple instrutrumente de editare si producere de continut precum si sa adapteze strategiile de promovare la principiile comunicarii din mediu real in mediu online.
In drumul nostru spre promovarea web vom adopta diferite metode cu scopul de a monitoriza impactul continutului postat si vom alege cea mai buna abordare prin continut text sau prezentari video pentru a creste eficienta rezultatului pentru atragerea clientului. In concluzie,vom creea,partaja si monitoriza eficient campaniile de marketing ce au in plin plan informatiile despre brand-ul,serviciile sau produsele tale care vor aduce noi actiuni,like-uri, opini, followeri, comentarii, distribuiri în cele mai populare rețele de socializare precum, Facebook, Google+, Youtube, VK, Twitter, Pinterest și LinkedIn.